Tréninkový plán 1. – 2. týden

Na začátku musím podotknout, že tento plán je primárně určen pro sportující lidi. Před každým tréninkem je důležité zahřátí organismu, následná příprava těla na hlavní část a po tréninku je nezbytností strečink. Pro kruhové tréninky jsem si našel klasické workoutové hřiště asi 10 minut běhu od baráku, takže ideál.

workout

Kruhový trénink č.1

náplň zatížení
Dipy na bradlech 5
Plank na předloktí 1 min.
Ručkování tam a zpět
Mauntain climber/plank na předloktí 40s/ 20s
Shyb nadhmatem 5
Dřep s výskokem 15
Přednos ve svisu 3x co to dá

Kruhový trénink č.2

náplň zatížení
Dipy na bradlech 5
Přítahy kolen křížem ve vzporu/plank na předloktí 40s/20s
Shyb podhmatem 5
Superman ve vzporu klečmo 1 min.
Dřep 15
Kliky s nohama na opoře 10
Přednožení vzhůru skrčmo ve svisu 10
  1. TÝDEN
den náplň pauza
Po Výběhy kopce 5×150 středně rychle 1/1 dole 10 kliků
Út Kruhový trénink č.1    3x  2 min.
St Volno
Čt Kruhový trénink č.2    3x  2 min.
Fartlek 40 min. každých 10 min. 10 kliků, střídat normální a diamantové
So 1 hod. běh mírné tempo
Ne Volno

Fartlek je jednou formou běžeckého tréninku, u které jde o pocitové střídání rychlosti běhu. Třeba do kopce rychleji a z kopce pomaleji.

kliky o lavicku

 

2. TÝDEN

den náplň pauza
Po Schody 6x, dole 1-3 15x kliků, 4-6 10x diamantových 1/1
Út Kruhový trénink č.1    4x
 2 min.
St Volno
Čt Kruhový trénink č.2    4x
 2 min.
Fartlek 45 min. každých 10 min. 10 kliků normální/diamantové
So 1 hod. 10 min. běh mírné tempo
Ne Volno

beh ustek

Za tyhle dva týdny se musím pochválit, protože jsem je odmakal poctivě. Jediný problém jsem měl se skladbou dnů, protože jsem byl s rodinou na víkendy pryč – jednou jsem musel vynechat pátek a jednou sobotu, takže jsem to narval do neděle. Neni to uplně ideální mít zápřah čtyři dny v kuse, ale dal jsem to.

Můj velkej problém je se přinutit trénovat večer. Po dni v práci, vyzvednutí prcků ze školky a nějakého blbnutí s nima se mi fakt nechce a zvlášť na kruháče ne. Ráno a ideálně dopoledne je to v klidu. Uvidíme, jak to půjde dál.                  

Sportu zdar.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *