9. Týden

Tak to mi teda hrubě nevyšlo. Měl jsem v plánu přispívat minimálně jedou za 14 dní a dopadlo to tak, že jsem přes měsíc nic nenapsal. Jediný co jsem pro blog udělal je to, že jsem o něm přemýšlel (to jsem fakt borec) a vymyeslel jsem jiný koncept, než jsem měl na začátku v úmyslu. Nebudu už  rozepisovat do tabulek jednotlivé tréinkové jednotky, ale budu popisovat přípravu obecně.

Teď mám za sebou celé dva měsíce, přesněji řečeno načínám devátý týden přípravy. Přípravu jsem si rozvrhnul do dvou bloků . První  je objemová (8 týdnů), druhá je ve znamení intenzity (7 týdnů) a v té se teď nacházím. Po tomto období bude následovat předsoutěžní a potom soutěžní.

dlouhý běh náplavka

V objemové přípravě jsem měl pět tréninkových dnů v týdnu, tři dny byly běžecké a dva dny kruhový trénink. V běžeckých dnech jsem se snažil naběhat co nejvíce kilometrů, tedy získat obecnou vytrvalost a také něco ze  silové vytrvalosti (kopce, schody, fartlek) jo a taky jsem do běhu vkládal různě cvičení, třeba kliky, diamant kliky, triceps kliky a  angličaky. Kruhové tréninky byly zaměřený na celkový rozvoj silové vytrvalosti. Několik tréninků jsem odcvičil venku, ale potom jsem v rámci trenérské školy musel sbírat razítka do posilovny a tak jsem kruháče cvičil tam (je to taková klasická činkárna a svalnáči tam na mě koukali jak na blázna).

běh do schodů

V přípravě jsem se taky snažil postupovat tak, abych  po týdnu přidával na objemu  s tím, že třetí týden byl nejvíc a čtvrtý týden jsem si dal regenerační (plavání, sauna). Vůbec nevím, kolik jsem naběhal kilometrů (to mě trochu mrzí), protože jsem se řídil jenom časem, zatim nemám super vychytané hodinky s gps, které by mi to určitě prozradily i s jinýma zajímavýma údajema. No a telefon mě při běhu dost neba, takže mohu jen odhadovat, třeba jsem při tom dlouhém 1h30min běhu mohl dát kolem 15km.

Běhání mi nedělalo žádný problém, protože jsem měl už něco naběháno, ale kruhové tréninky mě zezačátku dost rozsekávaly. Jasně, je to dost logický, najednou jsem dělal něco, na co nebylo moje tělo zvyklé. Postupně to bylo lepší a asi po  10. tréninku jsem se z posilky dostal zase ven a posun k lepšímu byl znatelný. Zpočátku jsem měl problém se stiskem hrazdy a po třetí rundě jsem se sotva udržel ve svisu a najednou bych tu tyč  snad rozmačkal (přehnaný, ale docela jsem se cejtil).

burpree

Musim přiznat, že se mi myslim jenom třikrát povedlo odjet celý týden podle plánu. Několikrát jsem vypustil jeden den tréninku (většinou kvůli pivku a to bych si pak nafackoval), ale většinou to bylo jenom prohození volna s tréninkovým dnem. Po tom, co jsem si stanovil trest v podobě 200 angličáků za vynechání tréninku kvůli pivku, jsem  stoprocentní!! Hodněkrát jsem se musel přemlouvat, hlavně večer a pokaždy jsem potom byl rád, že jsem makat šel. Objemové období bylo náročné taky z toho důvodu, že jsem měl každý víkend povinnosti v rámci trenérské školy.

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *