10.týden

Dostal jsem se do fáze intenzity!! Paráda, protože to mě baví, mám rád když mě tělo bolí (zní to jako úchylka a možná je) a když jsem vyčerpanej – jo, to mám rád. Samozřejmě i v objemové fázi jsem byl unvenej a vyčerpanej, ale spíš psychcky než fyzicky.

V tomto období, které mám naplánované na šest týdnů se budu snažit o to, aby si tělo zvykalo na větší a intenzivnější zátěž, která mě bude čekat při prvním závodě. To znamená trochu aerobní a hlavně anaerobní a silové (silově výbušné, silově vytrvalostní) tréninky. Postupně se taky budu snažit trénink přibližovat závodním podmínkám.

V týdnu to mám třeba takhle :

1.den       

  • běh (nepřerušovaný, intervalový)                                                                                                
  • 10min. mírné tempo,                                                                                                                        
  • 2min.,4min.,2min.,4min.,2min., vysoké tempo, pauza 2:1                                                      
  • 5.min. mírné tempo                                                                                                                             
  • 3×15 angličáky

2.den          

  • volno

3.den         

  • 10 min. mírné tempo                                                                                                               
  • tabata/hiit – šikmé zkracovačky, vzpor-předlokti-vzpor, řučkování, výpady  6×20
  • 10 min. mírné tempo

4.den         

  • volno

5.den         

  • 10 min. mírné tempo                                                                                                                            
  • tabata/hiit –  přímé zkracovačky,  kliky, shyby (výdrž ve shybu), dřepy  6×20/10           
  • 10 min. mírné tempo

6.den       

  • běh 1h20min. mírné až střední tempo, každých 5 minut  5 angličáků

7.den        

  • volno

Zatim plním plán na 100%, jediné na čem bych měl zapracovat je protažení před během, protože to vynechávám. Před kruháčem a tabata/hiit téninkem se protahuju, ale před během jsem nějak línej nebo co. Po tréninku si dám vždycky strečink a dokonce jsem si koupil ježka na masáž  plosky nohy, ale promasírovávám i ostatní části dolních končetin, to je docela příjemné.

Sportu zdar.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *